"Сила педагогічного колективу - в колективній думці, в обговоренні, у народженні та втіленні задумів"

В.О.Сухомлинський

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ПОВНОВАЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

Педагогічна рада в закладі дошкільної освіти керується у своїй діяльності Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Положен­ням про дошкільний навчальний заклад", Статутом дошкільного навчального закладу. Повноваження педагогічної ради визначають також інші нормативні документи, що стосуються діяльностідошкільного навчального закладу.

У п. 42 "Положення про дошкільний навчальний заклад", затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305, зазна­чено, щоколегіальним постійно діючим орган ом управління дошкільним на­вчальним закладом є педагогічна рада закладу. Порядок її створення, склад та повноваження визначені Законом України "Про дошкільну освіту".

Так, у статті 20 "Управління та громадське самоврядування дошкільного навчального закладу" Закону України "Про дошкільну освіту" зазначено, що педагогічна рада створюється в усіх дошкільних навчальних закладах незалеж­но від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менш як трьох педагогічних працівників.

До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти входять завідуюча комунальним навчальним закладом, вихователь-методист, вихователі, практичний психолог, музичні керівники, медичні працівники.

До складу педагогічної ради закладу можуть вхо­дити голови батьківських комітетів, фізичні особи, які надають освітні послуги У сфері дошкільної освіти за наявності ліцензії.

На засідання педагогічної ради можуть бути запрошені представники гро­мадських організацій, педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних за­кладів, батьки або особи, які їх замінюють. Особи, запрошені на засідання педа­гогічної ради, мають право дорадчого голосу.

Головою педагогічної ради закладу є завідуюча комунальним дошкільним навчальним закладом. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.

Педагогічна рада ЗДО:

  • оцінює результативність реалізації Державної базової програми та хід якісного виконання програм розвитку, виховання та навчання дітей у кожній віковій групі;
  • розглядає питання удосконалення організації навчально-виховного про­несу в дошкільному навчальному закладі;
  • визначає план роботи дошкільного навчального закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
  • затверджує заходи щодо зміцнення здоров'я дітей;
  • обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
  • аналізує проведення експериментальної та інноваційної діяльності у до­шкільному навчальному закладі;
  • визначає шляхи співпраці дошкільного навчального закладу з сім'єю;
  • розглядає питання морального та матеріального заохочення працівників дошкільного навчального закладу;
  • заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
  • затверджує план підвищення педагогічної (фахової) майстерності педа­гогічних працівників;
  • розглядає інші питання, визначені Положенням про дошкільні навчальні заклади.

В комунальному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №156 комбінованого типу Харківської міської ради на період 2023/2024 навчального року сплановані педради:

Педрада № 1 "Особливості організації навчального процесу у воєнний час і завдання колективу на 2023/2024 навчальний рік" - 30.08.2023

Педрада №2 "Сучасний освітній простір уформуванні мовленнєвої та пізнавальної компетентності"- листопад 2023

Педрада № 3 «Формування культури здоров’я у взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї» - березень 2024

Педрада № 4 «Про результативність освітньої роботи з дошкільниками» - травень 2024

Кiлькiсть переглядiв: 11613